2020-01-23
A brit Autoexpress híre szerint már a márciusi Genfi Autószalonon kiállíthatják a Renault Twingo tisztán elektromos változatát, méghozzá jól ismert hajtással. Ugyanazzal, amelyet a Smart is használ a műszakilag a Twingóval lényegében azonos Forfour kisautóban.
Ezt 82 lóerős motor és 17,6 kWh-s akkucsomag alkotja, ami 12 másodperces gyorsulásra elég 100 km/h-ig és kb. 145 km-es hatótávolságot eredményez. A paraméterei más most sem a legjobbak, viszont nagy előnye, hogy készen van, és a Smartban már évek óta megfelelően működik, így nyilván a Twingóban is késlekedés nélkül bevethető.
A Twingo formáit hét éve egyébként egy elektromos tanulmányon láthattuk először: a Twin'Z-be még a Renault saját tervezésű hajtása került, 68 lóerős motorral, és elvileg 160 km-re elegendő elektromos energiával az akkumulátorban. Ám valószínűleg üzleti megfontolásból végül nem került gyártásba. Azóta viszont elég nagyot fordult a piac, így érdemes lehet megpróbálkozni a korábban életképtelennek ítélt elektromos Twingo változattal.
forrás:https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/01/22/meg_az_iden_megjohet_az_elektromos_renault_twingo/
A Renault meglepő húzással tanulmányautóként mutatta be a Kwid mini-szabadidőautót, amelynek az európai megjelenését eddig hiába vártuk.
A Renault harmadszor mutat teljesen önvezető tanulmányautót. A tavasszal, Genfben leleplezett EZ-GO volt a polgári személyszállító, az EZ-Pro a csomagszállító változat, a legújabb, az EZ-Ultimo pedig a sofőrös limuzinok luxuskivitelű alternatívája lehet, ha egyszer megvalósul.
A Megane R.S.-t születése óta úgy tartjuk számon, mint a kompaktkategória egyik nagyágyúját. Most arra voltunk kíváncsiak, mit tud a vadonatúj kiadás!
A Twingo most érkezett el a félidős modellfrissítéshez, ami sok apró változtatást hozott, ugyanakkor érintetlenül hagyta a kisautó kedves karakterét.
A Renault néhány nappal ezelőtt fotókat tett közzé az új, ötödik generációs Clio belső teréről, most pedig magát az autót is megmutatta. A Clio megörökölte az előd érzelemdús vonalvezetését, de elegánsabb és lendületesebb lett. S bár a karosszéria rövidült, az utastér tágasabb lett.
A Renault kisautójának ötödik generációját a Genfi Autószalonon láthatta először élőben a közönség.
Bár az elsők között dobott piacra elektromos autókat a Renault, az utóbbi években újabb fejlesztésekről alig hallottunk ezen a téren. A K-ZE szériaváltozata azonban valami új.
Tavaly mutatta be a Renault ezt a látványos, kupétetős modellt Oroszországban, és ott is kezdik most gyártani, a Duster műszaki alapjain.
Kevesebb, mint egy hónappal a hivatalos bemutató előtt kikerült az internetre egy fotó a Renault következő elektromos autójáról, ami a Zoe második generációja lesz.
Új megjelenéssel, jobb minőségérzettel és több technológiával jön a legnépszerűbb kis SUV, a Captur második generációja.
A Twingo olyan szegmenshez tartozik, amely gyorsan zsugorodik: több gyártó is jelezte már, hogy vagy egyáltalán nem gyártana kisautókat a jövőben, vagy ha mégis, akkor csak méregdrága elektromos változatokat. A Renault azonban mást szeretne.
Hivatalosan is bemutatták a Renault K-ZE elnevezésű akkumulátoros-elektromos minit, ami 61 800 jüanos alapárról indul.
A Renault-Nissan-Mitsubishi szövetség mindhárom tagja a villanyautózás úttörői közé tartozott. A Mitsubihsi már 2005-ben mutatott egy elektromos Evo IX-est, és 2009-re az i-MIEV-vel először kínált szériagyártású elektromos autót.
Az aktuális Kangoo a maga 12 évével lassan a legöregebb modell lesz a piacon. Az utódot még nem mutatták be, de már készül: erre utaltak a korábbi kémfotók, és most a vázlatok is, amelyek a forma levédetése kapcsán váltak nyilvánossá.
Első ránézésre olyan, mintha egy Segway-riválist támogatna a Renault, de nem egészen erről van szó. A Nino Robotics járműve, bár működési elvében hasonlít a Segway-hez, elsősorban csökkent mozgásképességű embereknek készült.
A Capturhoz hasonlóan a Mégane is megkapja a Renault új, kuplung nélküli, körmös kapcsolós hibrid hajtásrendszerét.
A Genfi Autószalonra szánták, de mivel a rendezvény elmarad, a Renault legalább az interneten megmutatta legújabb tanulmányautóját, amely mindent tud, amit manapság egy autó általában, de ezen túl is van még egy különleges képessége.
A koronavírus elleni küzdelemben segítő Magyar Vöröskeresztnek adott használatra járműveket a Renault Hungária. A márka hazai importőre ezzel is szeretné segíteni a szervezet napi munkáját a rendkívüli helyzetben.
Több egyszerű modellfrissítésnél a Renault Kaptur kompakt szabadidő-autó megújulása, új a padlólemez és megkapta az 1,3-as turbómotort is.
A karosszéria fémrészén kívül mindent kicseréltek a Zoe generációváltásnak nevezett átalakítása során.
A Clio E-Tech 7,1 milliós indulóáron került az árlistába, a Captur E-Tech 10,75 millió Ft-ba kerül – kedvezmények előtt.
A Mégane RS Trophy-R a radikális változat, ami úgy drágább jelentősen, hogy nem erősebb.
A Seattól elhozott új vezér nem húzza az időt: hozzákezdett a rendcsináláshoz a Renault-nál. Első körben új vezetési struktúrát alakít ki, ahol márkák szerint alakítanak ki különálló részlegeket. Összesen négy lesz, a Renault, a Dacia és az Alpine mellett külön részleget kapnak az új mobilitási mego...
A korábbi években a teljes Renault-Nissan-Mitsubishit a francia fejlesztők látták el személyautó-dízelmotorokkal, ám ennek vége: Gilles Le Borgne, a vállalat főmérnöke azt mondja, most már csak elektromos és hibrid hajtásokon dolgoznak.
A Renault az alapjaitól tervezte át a Kangoo családot, a típusra eddig jellemző mókás részletekből mostanra nem sok maradt. Egyszerű és semleges, bár divatos formatervet kap majd, aki ezt a típust választja.
Luca de Meo január 14-én vázolja majd a cég jövőjére vonatkozó, átfogó terveket, de egy Automobilwoche által megszerzett belső levelezésből már most tudni lehet, mik az átalakítás kulcsterületei.
A Renaulution stratégia bejelentése kapcsán több újdonságot is mutatott a Renault. A Dacia Bigster mellett a Renault 5 Prototype nevet viselő sárga-fekete tanulmányautó a másik nagy újdonság, amely a Peugeot-tól nemrég elcsábított új vezető tervező, Gilles Vidal munkája.
A történelem ismétli önmagát, azaz az R5 érkezésével együtt újul meg a Renault márkajelzése.
Úgy tűnik, a Renault vezérigazgatója jobban hisz a villanyautók jövőjében, mint az elődei, így a tervezett következő dízelmotor-generáció már biztosan nem készülhet el.
A védjegyhivatalban megjelent ábrák alapján a R4-est is megidézik majd a Renaultnál, amely magas építéssel tér majd el a testvérmodell R5-östől.
764,9 kilométer – akár ennyit is képes elmenni egy feltöltéssel egy nagy akkucsomagos Renault Zoe, ha egy versenypályán köröznek vele 30 km/h-s átlagtempóval, speciális gumikkal.
Úgy tűnik, az embereknek kielégíthetetlen vágyuk van a retróra, olyannyira, hogy egyre több manufaktúra áll rá ikonikus modellek újjáélesztésére.
A Mobilize nevű márka/autómegosztó szolgáltatás kínálja majd a kínai Kiangling GSE-t az európai taxisoknak/autómegosztó sofőröknek.
A Jiangling GSE villanyautónak az alapmodellje jön Európába a Mobilize taxijaként, Kínában Luxury GT néven sportmodellt is kínálnak.
A Renault Csoporthoz tartozó Hyvia bemutatta a Renault Master H2-Tech elnevezésű, tüzelőanyagcellás haszonjármű prototípusát.
Az új Renault Kangoo Van-nek ítélte oda az Év Nemzetközi Haszonjárműve 2022 (IVOTY) díjat a 24 európai újságíróból álló szakmai zsűri. A Renault legújabb kishaszonjárművét ítélték a legjobbnak az új Mercedes-Benz Citan mellett az elmúlt 12 hónapban megjelent 14 kishaszongépjármű közül.
Nem először hallunk hasonló ígéretet, de az autógyártóknak nincs is nagyon más választásuk: az EU-ban már egyértelműen kivégzik a dugattyús motorokat az évtized végére, később pedig már csak Ausztrália marad, és a fejlődő piacok, ahol ilyesmit még el lehet majd sütni.
Van olyan tulajdonsága az új Renault Kangoo-nak, amivel mindenkit leköröz a kategóriájában. Hazai utakon próbáltuk ki a harmadik generációs változatot.
A tökéletes böngészési élmény eléréséhez, kérjük töltse le a Google Chrome / Firefox böngészők valamelyikét.