A banki hitel gyorsabb ügyintézése érdekében a következő okmányokra van szükség:
A hitelügyintézés megkezdése előtt kérjük, ellenőrizze okmányai érvényességét!
Magánszemély esetén:
- munkáltató igazolás – minden banknál más és más a formanyomtatvány amit használunk
- egyéb esetekben számla kivonat is elfogadható. Számlakivonatnak tartalmaznia kell a jövedelmet, és utolsó 3 havi számla kivonatnak kell lennie (számla történet nem megfelelő)
- személyes okmányok: személyigazolvány, lakcím, adóazonosító jel, jogosítvány
Cég esetén:
- 30 napnál nem régebbi cég kivonat és aláírási címpéldány, tárgy és előző évi mérleg, főkönyvi kivonat
Egyéni vállalkozó esetén:
- személyes okmányok: személyigazolvány, lakcím, adószám, jogosítvány
- vállalkozói nyilvántartásba szóló igazolás: https://www.nyilvantarto.hu/evny-lekerdezo/ (30 napnál nem régebbi)
- NAV jövedelem igazolás (30 napnál nem régebbi)
A tökéletes böngészési élmény eléréséhez, kérjük töltse le a Google Chrome / Firefox böngészők valamelyikét.