Hírek, újdonságok
Hírlevel
Kövessen minket a Facebook-on!
hírek
2017.10.06.
 A Renault is az aktuális trendeket követi 2022-ig tartó, Drive to the Future elnevezésű tervében: a kínálatban sokkal több lesz a villanyautó, sokkal kevesebb a dízelmotoros modell, és megjelenhetnek...

2017.09.13.
  Ő lehet a Nürburgring új királya? Egyelőre nem tudjuk, de az biztos, hogy ismét egy eszméletlen elsőkerekes sportautót alkottak meg a francia mérnökök. Meglepetésre 1.8 literes turbómotor került...

2017.07.11.
 Tanulmányautóként az idei Genfi Autószalonon már bemutatták a Zoe e-Sportot 460 lóerős elektromos hajtással, de akkor még úgy nézett ki, ez csak afféle erőfitogtatás, igazából nem tervezik a gyártását...

Hírek

 A Renault is az aktuális trendeket követi 2022-ig tartó, Drive to the Future elnevezésű tervében: a kínálatban sokkal több lesz a villanyautó, sokkal kevesebb a dízelmotoros modell, és megjelenhetnek az első önvezetésre is képes modellek. Teljes technológiaváltásra azonban nem készülnek a francia gyártónál sem.



 

Ő lehet a Nürburgring új királya? Egyelőre nem tudjuk, de az biztos, hogy ismét egy eszméletlen elsőkerekes sportautót alkottak meg a francia mérnökök. Meglepetésre 1.8 literes turbómotor került a legvadabb Mégane-ba 280 lóerős teljesítménnyel.



 Tanulmányautóként az idei Genfi Autószalonon már bemutatták a Zoe e-Sportot 460 lóerős elektromos hajtással, de akkor még úgy nézett ki, ez csak afféle erőfitogtatás, igazából nem tervezik a gyártását. Mostanra azonban úgy tűnik, mintha meggondolta volna magát a Renault Sport vezetése.



 Premier előtt mutatkozott be Győrben az új Renault Koleos és a Renault ZOE. Taródy Zsolt, az Iniciál Autóház Kft. ügyvezető igazgatója VIP ügyfeleknek tartott rendezvényen azt mondta, a francia autógyártó az elmúlt 25 év legnagyobb kalandján, és a legjobb döntésein van túl.



 

 

Idén ünnepli megalakulásának 15. évfordulóját a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége (GÉMOSZ), amely ebből az alkalomból Nívódíjat alapított.

 



 

 

A dolog persze valójában fordítva működik. A franciák olyan körömlakkot dobtak piacra, ami a Twingo színskáláját követi.



 Az elektromos autók talán legkomolyabb korlátja a hatótáv és a töltés témakörében keresendő. Az addig rendben van, hogy egész meggyőző menettulajdonságokkal bírnak, de a kompakt kategóriában a kétszáz kilométer körüli hatótáv azért megállítja őket (pl. az e-Golfnál). A töltés még gyorstöltővel is jóval több időt vesz igénybe, mint egy benzines vagy dízel megtankolása, így érthető, hogy a gyártók folyamatosan keresik a lehetséges megoldásokat.



 A korábbi 200 lóerős motort váltja fel az Espace-ban az Energy TCe 225 jelzésű négyhengeres. A megnövekedett teljesítmény ellenére nem fogyaszt sokkal többet, mint az elődje.



 

 A Renault épp negyven éve, 1977-ben szált be először a Formula 1-be, ennek örömére készített az idén egy olyan tanulmányt, amely tíz évvel ugrik előre az időben.



 A Renault szerint tavaly bő 215 ezer példány fogyott legkisebb szabadidő-autójukból, amivel Európában piacvezető a típus. Ám eljött a modellfrissítés ideje, változtatni kellett valamit az autón. A francia tervezők a logikus megoldást választották: annyit alakítottak az autón, hogy épp csak észlelhető legyen.



 

 

A Mégane RX Supercar már az idén elindulhat egy-egy versenyen, de a 2017-es szezon nagyrészt még a fejlesztésről szól.



 Vége a Fluence-os szép időknek, elvégre az sem volt más, mint gombokért megvehető Mégane szedán, még ha a nevet nem is kapta az ember hozzá. Most, hogy ismét Mégane-ként árulják, és az úrias Grandcoupé nevet viseli, legalább átmegy az üzenet: aki puruttya szedánt keres olcsón, rossz helyen jár.