Hírek, újdonságok
Hírlevel
Kövessen minket a Facebook-on!
hírek
2018.05.17.
     Kínában fényképezték le mindenféle álcázás nélkül a francia szabadidő-autó átalakított megjelenésű változatát.

2018.04.06.
   A Renault városi kiskocsija az idén már hatéves lesz, így már az idén várható az utód, amelyről érdekes módon eddig nem készültek értékelhető kémfotók.

2018.03.08.
     Elölről lehet beszállni az utastérbe egy rámpán keresztül, így akadálymentes az EZ-GO belsejének megközelítése.

Hírek

 

 

 Kínában fényképezték le mindenféle álcázás nélkül a francia szabadidő-autó átalakított megjelenésű változatát.



 

 A Renault városi kiskocsija az idén már hatéves lesz, így már az idén várható az utód, amelyről érdekes módon eddig nem készültek értékelhető kémfotók.



 

 

 Elölről lehet beszállni az utastérbe egy rámpán keresztül, így akadálymentes az EZ-GO belsejének megközelítése.



 

A RS eleve nem rossz alapokra építkezik, de kisebb motorral vajon tudja e tartani a lépést a háromszáz lóerő feletti kompaktokkal?



 

 Szeretik a vásárlók a Capturt, amelyet most megújult formájában vizsgáltunk.



 A Renault-nak most sem megy rosszul, de 2022-ig 40%-os növekedést szeretne elérni a cég vezetése, a jelenleginél is magasabb, 7%-os nyereséghányaddal. Elsősorban Kínában, Oroszországban és Iránban számítanak erősebb eladásokra.



 A Renault is az aktuális trendeket követi 2022-ig tartó, Drive to the Future elnevezésű tervében: a kínálatban sokkal több lesz a villanyautó, sokkal kevesebb a dízelmotoros modell, és megjelenhetnek az első önvezetésre is képes modellek. Teljes technológiaváltásra azonban nem készülnek a francia gyártónál sem.



 

Ő lehet a Nürburgring új királya? Egyelőre nem tudjuk, de az biztos, hogy ismét egy eszméletlen elsőkerekes sportautót alkottak meg a francia mérnökök. Meglepetésre 1.8 literes turbómotor került a legvadabb Mégane-ba 280 lóerős teljesítménnyel.



 Tanulmányautóként az idei Genfi Autószalonon már bemutatták a Zoe e-Sportot 460 lóerős elektromos hajtással, de akkor még úgy nézett ki, ez csak afféle erőfitogtatás, igazából nem tervezik a gyártását. Mostanra azonban úgy tűnik, mintha meggondolta volna magát a Renault Sport vezetése.



 Premier előtt mutatkozott be Győrben az új Renault Koleos és a Renault ZOE. Taródy Zsolt, az Iniciál Autóház Kft. ügyvezető igazgatója VIP ügyfeleknek tartott rendezvényen azt mondta, a francia autógyártó az elmúlt 25 év legnagyobb kalandján, és a legjobb döntésein van túl.



 

 

Idén ünnepli megalakulásának 15. évfordulóját a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége (GÉMOSZ), amely ebből az alkalomból Nívódíjat alapított.

 



 

 

A dolog persze valójában fordítva működik. A franciák olyan körömlakkot dobtak piacra, ami a Twingo színskáláját követi.



 Az elektromos autók talán legkomolyabb korlátja a hatótáv és a töltés témakörében keresendő. Az addig rendben van, hogy egész meggyőző menettulajdonságokkal bírnak, de a kompakt kategóriában a kétszáz kilométer körüli hatótáv azért megállítja őket (pl. az e-Golfnál). A töltés még gyorstöltővel is jóval több időt vesz igénybe, mint egy benzines vagy dízel megtankolása, így érthető, hogy a gyártók folyamatosan keresik a lehetséges megoldásokat.



 A korábbi 200 lóerős motort váltja fel az Espace-ban az Energy TCe 225 jelzésű négyhengeres. A megnövekedett teljesítmény ellenére nem fogyaszt sokkal többet, mint az elődje.



 

 A Renault épp negyven éve, 1977-ben szált be először a Formula 1-be, ennek örömére készített az idén egy olyan tanulmányt, amely tíz évvel ugrik előre az időben.



 A Renault szerint tavaly bő 215 ezer példány fogyott legkisebb szabadidő-autójukból, amivel Európában piacvezető a típus. Ám eljött a modellfrissítés ideje, változtatni kellett valamit az autón. A francia tervezők a logikus megoldást választották: annyit alakítottak az autón, hogy épp csak észlelhető legyen.



 

 

A Mégane RX Supercar már az idén elindulhat egy-egy versenyen, de a 2017-es szezon nagyrészt még a fejlesztésről szól.



 Vége a Fluence-os szép időknek, elvégre az sem volt más, mint gombokért megvehető Mégane szedán, még ha a nevet nem is kapta az ember hozzá. Most, hogy ismét Mégane-ként árulják, és az úrias Grandcoupé nevet viseli, legalább átmegy az üzenet: aki puruttya szedánt keres olcsón, rossz helyen jár.